14 september 2015


Lite stämningsbilder från Gamleby.
Första bilden är från i lördags när jag for tillbaka till Stockholm för att gå på 60års kalas.
Den andra är från i morse när solen tittade fram en kort stund innan skolan började.

Idag fick vi en handfull med uppgifter att ta tag i. Bland annat ska vi gestalta ett minne.
Satt med min scrapbook efter skoltid och skrev ner mina tankar och idéer. Jag älskar den här utbildningen.

Imorgon ska vi på föreläsning i byn med Sara Lund, transperson som ska prata om mångfald, så vitt jag vet. Är hur som helst sjukt peppad över den! Vidare på eftermiddagen ska vi arbeta i grupper och analysera utvald bild. TUMMEN UPP FÖR ATT ANALYSERA!

Nästa vecka åker vi till Göteborg för att gå på fotoboksmässa och göra studiebesök på Valands.
Det är mitt första besök någonsin i Göteborg så jag är väldigt taggad på att åka dit.

Jösses, jag lovar att jag ska skriva roliga saker någon dag. Lägga ner tid på riktigt att berätta något. Hittills så blir det bara just precis innan jag ska hänga med internatarna och kolla på tv. Typ.


Över och ut och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar