03 september 2015

Började min morgon med att få sova ut och slippa vakna till ljudet av ett störande alarm. Vi har s k "eget arbete" nu på morgonen, jag skulle kunna sitta och printa eller googla runt på inspiration men jag är inne på min fjärde sjukdag så jag orkar faktiskt inte. Jag kokade mig en kanna te och bestämde mig för att titta på "Saving Mr. Banks".

Igår fick jag ett ryck att göra mitt rum här på internatet än mera mysigt. Hängde upp vimplar,  teckningar, bilder - sånt där som betyder något för mig. Tänkte försöka styra upp ett inlägg där jag visar hur jag har det.

I eftermiddag ska vi redovisa vår "Alien"-tolkning. Blev så sjukt bra. (Kom ihåg att lägga upp den med.) Jag är stolt över mina gruppmedlemmar som i princip gjort allt jobb. Heja dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar