01 september 2015

Hälsningar från sjukstugan.

Inte mer än en vecka i skolan pallade tydligen min kropp. Ligger i sängen och känner mig så himla ynklig, ligger och tycker synd om mig själv. Usch. Löjligt ju. Jag hoppas verkligen att det går över snart så att jag orkar hänga med i skolan. Jag känner mig så fruktansvärt rastlös när vi sitter still, jag får panik för att det känns som att jag inte kan andas när jag blir förkyld på det här sättet.

I helgen var jag på två inflyttningsfester varav en hade tema "Kitsch". Jag såg ut som - för att citera min kära vän Nora Schleu - "att en My little ponny hade kräkts på mig" och ja! Ungefär så var det - fast mindre vidrigt liksom! 

Sen gjorde jag en lite tjänst åt Noras pappa, som är konstnär, jag tog en bild på honom som han kunde ha på sin hemsida! "Kul!" tänkte jag. Resultatet kan man hitta här: http://www.schleu.se


Idag gick vi igenom scanner och printer(tror jag, hela denna dagen har varit som en jävla dimma) sen berättade min lärare Katarina om sin karriär, så sjukt inspirerande verkligen!
Regnat mer eller mindre hela dagen, tycker jag känns skönt. Jag älskar regn.

Önska mig friska tankar, vad som helst som hjälper så att jag överlever denna missär!




PS. Köpte saker på apoteket idag för nästan 500 kronor. GALET! Tänker att det säger en del om mig att jag har ett medlemskort på apoteket så som folk har ett kort på vanlig mataffär. (OBS!: HUR fina små korgar har inte apoteket här i Gamleby?? Jag har åtminstone inte sett något sånt hemma.) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar